ویانای منویانای من، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

دختر زیبای من

اولین دلنوشته من برای دخترم

1392/9/6 21:01
نویسنده : مامان
200 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دختر قشگم

این اولین مطلبیه که تو این وبلاگ برات مینویسم البته قبلا هم تو یه وبلاگ دیگه برات خاطراتمونو نوشتم اما متاسفانه رمز عبورم یادم رفتهگریه

مامان جون الان آخر هفته 35 ام. 13 آبان اومدم اهواز و قراره تا بعد از دنیا اومدن تو اینجا بمونم. دلتنگ پدرت هستم خیلی زیاد اما چاره ای ندارم. تو موجود کوچولو باید صحیح و سالم باشی به خاطر همین اومدم تا مادر بزرگ بیشتر ازت مراقبت کنه.

اتفاقاتی که افتاده رو هم کم کم برات مینویسم.

دوست دارم دخمل صورتی مامان

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان دلنیا
6 آذر 92 21:23
سلام دوست عزیز انشاالله دخملت سالم به دنیامیاد.به وبلاگ دخمل منم سربزنی خوشحال میشم.....
ارلا
6 آذر 92 21:27
روی شما به سرخی انار. شب شما به شیرینی هندوانه ، لبتان مانند پسته خندان ، عمرتان به بلندای شب یلدا، و غم هایتان به کوتاهی روزش باد .