ویانای منویانای من، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

دختر زیبای من

رژیم غذایی ویانا

1394/3/4 19:20
نویسنده : مامان
41 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

مامانی دیروز رفتیم دکتر. علت دکتر رفتن هم اینه ک شما غذا نمیخوریگریه

عزیزم دکتر به من دستورالعملی داد که باید طبق اون عمل کنم. باید در طول روز 5 وعده غذا بخوری با فاصله 3 ساعت. دیگه باید کمتر شیر منو بخوری ولی متاسفانه متاسفانه ویانا خانوم ناز ناز همش میخواد شیر مامانشو بخوره. قوربونش برم.

دکتر داروهای تقویتی جدیدی داد.

امیدوارم نتیجه بگیریم و تو نی نی کوچولوی من فرشته خوشکلم همکاری کنی.

امروز هم اولین روز رژیمت بود.

صبح ساعت 4 بیدار شدی نمیدونم چرا نمیتونستی بخوابی و منم بیدار شدم و بهت صبحونه دادم البته خیلی خیلی کم خوردی. تا ساعت 6 باهم بازی کردیم و برات کارتون گذاشتم و بعد از اون دیگه نمیتونستم چشمامو باز تگه دارم که باباتو بیدار کردم تا مراقبت باشه و من رفتم خوابیدم. بابات هم دیر فت سر کار و من تقریبا تا 8:30 خوابیدم. بیدار که شدم میان وعده بهت دادم ک بازم خیلی خیلی کم خوردی و خوابیدی تا 11:30. بیدار ک شدی نتونستم در برابر گریه هات مقاومت کنم و شیر خوردی. بعد از اون ناها خوردی. ناهارو تقریبا خوب خوردی.سیب زمینی و مرغ سرخ کرده برات درست کردم. البته پلو هم میبایست میبود ک وقت نکردم درست کنم. میان وعده عصر رو هم کم کم کم خوردی. و باز شیر خوردی. بعد از اون با هم رفتیم بیرون و شما خانوم خانوما خوابیدی. تا الان هم خوابی مامانی.

برا شام میخوام برات سوپ درست کنم. سوپ دوست داری. خوب میخوری. زیاد هم میخوری. نوش جونت باشه.

بعد از شام هم خانوم دکتر گفتن اگر بچه خوبی بود ازاده ک هر چی خواست بخوره.

دوستت دارم مامانی.

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ĸoѕαr
19 خرداد 94 12:16
As always, it was great aunt